Exercicis abans, durant i després d´esquiar

Desprès de les darreres nevades i de la baixada de les temperatures, sembla que l’ inici de la temporada és imminent. Abans de fer les primeres baixades, hauríem de fer una sèrie d’exercicis, a mode d’escalfament.

La base de tots els moviments

En l’esquí alpí la propiocepció i l’estabilitat són de vital importància, ja que els esquiadors estan en constant moviment. Per tant, si es treballa bé la musculatura abdominal profunda, el rendiment esportiu millorarà. T’expliquem la manera de fer-ho.

1 / 10

Please reload

Freestyle: Mut en una piràmide o hip.

Aquest és un truc senzill, que només demana un nivell mig-baix, i que, a més, pot practicar-se en diferents mòduls, com ara el migtub, els salts o els quarts.

Derrapadors, l´afaitat més suau

Hi ha qui s’afaita a mà i qui confia la suavitat de la seva pell a l’electricitat. Els derrapadors ténen clar que després de la seva passada, les galtes dels estadis han d’estar immaculades.

1 / 8

Please reload

Quina mena d´esquiador ets?

Et consideres eslalomista o velocista? Quines creus que són les disciplines que et van millor en funció de les teves característiques físiques i tècniques?

Estabilitat i tècnica de la posició

La victòria, ser millor que els altres, cada cop està més complicat. Les posicions del podi es decideixen per unes dècimes, les quals es poden perdre o guanyar, en funció de si es manté una bona posició de velocitat o no.

1 / 8

Please reload

Tècnica general

Tècnica de competició

Preparació física

Copyright © 2016 by MEDIA PRO DYNAMIC.


Tel: (34) 93 211 11 46
Fax: (34) 93 212 79 11

Sant Gervasi de Cassoles, 79 Bajos
08022 Barcelona - España

e-mail :

mpd@mpd.es